Provozovatelem tohoto internetového obchodu je společnost EPROFI.CZ s.r.o, která zde působí jako prodejce veškerého nabízeného zboží, zajišťuje jeho prodej. Záruční a pozáruční servis zajišťuje obvykle dovozce, zboží je možné k reklamaci doručit přímo na adresu dovozce nebo k nám na prodejnu.
EPROFI.CZ s.r.o.
Koněvova 2429/160
130 00, Praha 3
IČO 284 75 356
DIČ CZ28475356
Bank. spoj. : Raiffeisenbank a.s
č. účtu: 3647217001/5500
IBAN: CZ0555000000003647217001
SWIFT: RZBCCZPP
tel: 222 523 380
e-mail: info@eprofi.cz
www.eprofi.cz
Plátce DPH
Telefon: 222 523 380, 739 469 906 e-mail: info@eprofi.cz
Výpis z obchodního rejstříku ZDE
8:00 - 17:30
EPROFI.CZ s.r.o., Koněvova 160, 130 00 Praha 3
Mobil: 739 469 906/8, Tel/Fax: 222 523 380
Zboží je možné uhradit:
FAKTURA: Některé druhy a značky zboží jsou odesílány přímo od našich dodavatelů. V tomto případě není faktura za zboží přiložena v krabici, ale posíláme ji zvlášť Českou poštou v obálce nadepsané FAKTURA.
U objednávek v hodnotě vyšší než 3000 Kč bez DPH je doprava zdarma po celé ČR. U zboží v ceně do 3000 Kč bez DPH bude účtováno dopravné ve výši 129 Kč bez DPH.
Pro dopravu používáme zasilatelskou službu TopTrans nebo GLS.
Pokud je zboží objednáno přes internet nebo telefonicky do 14.00 v pracovní den a je skladem, je obvyklá dodací lhůta u tohoto druhu zboží hned následující pracovní den. Orientační a obvyklé dodací lhůty jsou uvedeny u detailu každého zboží. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás informovat. Každou objednávku telefonicky potvrzujeme a zákazníka informujeme o přesném termínu dodán.
Při převzetí zásilky prosím vždy zkontrolujte, zda obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte, případně trvejte na setrvání dopravce až do doby, než výrobek vybalíte a ověříte jeho funkčnost. O případném nepřevzetí zásilky nás prosím v co nejkratší době informujte. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme další postup.
Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.
Postup reklamace se u jednotlivých značek/výrobců liší, proto nás prosím kontaktujte telefonicky pro navržení nejvhodnějšího způsobu reklamace. Zboží je možno vždy poslat nebo osobně doručit k nám na prodejnu na adresu EPROFI.CZ, Koněvova 160, Praha 3, 130 00. Součástí musí vždy být originál nebo kopie faktury, popis závady a kontakt na zákazníka. Náklady na dopravu zboží do servisu či na naší prodejnu hradí vždy zákazník, dopravu opraveného zboží zpět k zákazníkovi hradí naše společnost. V některých případech je pro zákazníka časově výhodnější doručit zboží přímo do servisu servisního partnera dané značky, a tam ho následně také osobně vyzvednout. Pokud se zákazník rozhodne sám dopravit reklamované zboží do/ze servisu, činí tak na své náklady.
Aby pro vás bylo nakupování v eshopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a poskytujeme 14-denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude do 14 kalendářních dnů zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet (uveďte v průvodním dopise), popřípadě složenkou. Po obdržení zboží a jeho zkontrolování vystavíme dobropis (opravný daňový doklad), který zašleme po dohodě emailem nebo poštou ve dvou vyhotoveních. Jedno vyhotovení je zákazník povinnen podepsat, dopsat na něj číslo účtu, na které budou peníze vráceny, a odeslat zpět na naši adresu
EPROFI.CZ s.r.o., Koněvova 160, 130 00 Praha 3. Bez obdržení podepsaného dobropisu není možné peníze vrátit!
Pokud bude zboží ve 14-denní lhůtě vráceno jakkoli poškozené nebo nefunkční, musí vždy nejdříve zboží zkontrolovat autorizovaný servis a posoudit příčinu vzniklé poruchy. Do té doby nárok na vrácení zboží nevzniká.
Prodávající je oprávněn z vrácené částky strhnout náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu, v případě poškození či nedodání původního obalu pak vracená částka může být snížena na úroveň, za kterou se běžně prodává toto zboží jako použité.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).